podstatou lidské existence je žít a vyrovnat se s tím, že jedinou myšlenkou je touha po smrti


Za chvíli ze mě bude filozof. Myslím, že to je něco, s čím se dokážu smířit.
Extrémně se těším na dnešek. Těším se na to, jak akčně budu dnes psát. S Chňachmou.
Mám na rudo nabarvené vlasy a zářím do okolí jako rozkošný majáček na poli krvavého vítězství.

Fakt miluji svoje vlasy.

Strašně mě bolí oči. Matka se včera sadisticky vyžívala v tom, že nechávala barvu aby mi ničila oči, takže dnes je to tak akorát na morfium pokaždé, když pohnu očima kamkoliv, než kupředu. Dívat se nahoru? Na stranu? Dejte mi vicodin!
Ale není to nic, co bych nepřežil.

Marimům se daří dobře. Myslím, že jsou spokojena se svým prostředím, které jsem jim vytvořil. Já sám jsem s ním spokojený. Mám na mobilu doopravdy úžasnou fotku. Musím ji sem postnout.
Moje čtyři rozkošné kuličky pro štěstí.
Jeden je z nich hned naměko!

Začíná mi bejt kosa.
Nějaký z mých inteligentních spolužáků otevřel okno.

Ale co. Stávaj se i horší věci...

0 lovelies:

Okomentovat