Ve škole.

Nedoléhá na mě realita. Je to tak nejlepší.
Jen poloviční dávka drogy. mohlo by to být lepší.
Schopnost komunikovat je stále na bodě mrazu.


Ale já jsem jen snílek. Má jen své sny.
Položil jsem své sny pod tvé nohy. Našlapuj lehce.
Neboť šlapeš po mých snech.

Poslední dny špatně spím. Zkouším spát déle, ale má to stejný účinek.
Učitelka češtiny chce, abych napsal povídku do soutěže. Příští týden mám donést alespoň dvě. Bude to masakr.
Nejsem schopen psát. Nemohu psát tak, jak bych rád - a přesto... vyhlídka na autorské čtení je působivá a pokud bych se v celostátní soutěži umístil, někdy bych mohl vydat knihu.
Zatraceně.
Pořád myslím jen na to, že chci spát a nechat svět pít ze studny zoufání.

Nikdo po mě nikdy nechtěl nic přečíst.
Už dlouho nikdo netoužil po mém psaní.

A pak... žádné komentáře.

2 komentáře:

  1. -- No tak, to se zase zlepší, uvidíš. *úsměv*
    -- Co přesně znamená, že špatně spíš?

    OdpovědětVymazat
  2. - Doufám v to...

    - Zkrátka je ten spánek takový divný. nestačí mi.

    OdpovědětVymazat