Včerejšek byl fakt hnusnej. Asi nejhnusnější den za poslední dva měsíce, nebo tři, co jsem na chemii.
Fakt hnusnej.
A nejhorší na tom je, že sem si ho zavinil sám.



Alespoň jsem poučen pro příště, že nemám zapomínat na pravidelné dávky drogy - takového dieselu pro psychiatry uznané magory. Jo, možná bych si ten název mohl dát patentovat a všichni drogově závislí mi budou platit za používání této prakticky nepoužitelné poznámky.
Ne, vážně... je mi dobře. V mezích.

Jen by mne zajímalo, jaké jsou ty meze....

Takže se omlouvám všem, na který jsem křičel, byl hnusný, se kterýma jsem raději odmítl komunikovat, nebo těm, kterým jsem kazil jejich představy o dni stráveném v mé katastrofální společnosti (jo, brakózní spisovatel se nezapře)
Zkrátka se poučte, že když je mi zle, je lepší se mnou nemluvit.

A tak dnes, kdy mám v sobě pro jistotu dvojnásobnou dávku se culím jako naprostý idiot - jo, natankovaný autíčko dieselem.Někdo by mě měl fláknout po palici mokrou rybou, abych se vzpamatoval (slibuji, že se už nebudu dívat na Dogma, přestože hašení Metatrona hasícím přístrojem s pěnou je asi to nejzábavnější na celém dni)
Pokud někdo ten film chce vidět, může se stavit.
Dostane zcela zadarmo i přednášku o křesťanské mytologii a proč jí nevěřit. Když už Boha hrajou zpěvačky, je na čase si dát oraz z marihuanou někde na kopci a pustit si k tomu Houbičky.


3 komentáře:

  1. -- Měla by ta ryba být živá nebo mražená? A nestačil by mokrej hadr, ten je taky dost účinnej.
    -- Dogma, dogma...to mi zní povědomě.*vygoogluje si to* Jo to je ten šílenej film s Rickmanem, kde andělé nemají pohlaví. Jasně. Už vím.

    OdpovědětVymazat
  2. -- No, myslím si, že živá ryba bude lepší, protože si pak budu moct říkat "Glum! Glum!" a bude to správě perverzně... mlaskat xP

    -- Jo, ten film je... skvělej. Miluju Rickmana! Uaah!
    Andělé sou super bezpohlavní živočichové xD

    OdpovědětVymazat
  3. -- Oh, dobře. Kouknu na net a seženu ji. Pak tě s ní bacím. Heh na to se těším.
    -- No já nevím. Tohle - http://29.media.tumblr.com/tumblr_l43fjhg11z1qacnrho1_500.jpg - je trochu zklamání. Ale co, jestli má každej anděl hlas jako Rickman, k čertu s pohlavím :D

    OdpovědětVymazat