Český jazyk: 1
Anglický jazyk: 1
Informatika: 1
Praktická zkouška: 2
Ekonomika: 4

Takže... genius tohototo roku *ha ha ha* odmaturoval. Spokojeně, šťastně a nadšeně.
A ta čtyřka ho jakože vůbec nesere :-)


Já chtěl bych být ten nejlepší jak nikdo předemnou,
tu zkoušku musím zvládnout sám
a trénink je věc má.
Celou zemi prohledám, půjdu dál a dál,
chci pokemónum rozumět
a jejich sílu znát.

Pokemon
to jsem já i ty,
můj osud nic nezmení 
a můj příteli nej,
Svět se zdá být někdy zlej.

Pokemon 
ruku v ruce jít,
tvé srdce i kuráž mít,
s odvahou se půjden prát
POKEMON
všechny chytit mám,
všechny chytit máš,
POKEMON.

1 komentář:

  1. há, POKÉMONI, Hibari! POKÉMONI!... nejlepší a nejúžasnější seriál všech dob, který nepředčil ani Digimoni. I když ta jejich znělka je taky docela... nakažlivá (digi-digi-digitální svět... digi-digi-digimon!)

    a samozřejmě gratulace (už několikátá) k maturitě, kterou's dal teda úplně v pohodě, jak na to koukám - a ta 4 z ekonomie, tseh... vždyť je to vlastně šumák, když máš papír, že si maturitu udělal, ne? :D

    OdpovědětVymazat