No, zatím toho mám 41 stran.
A je pátek večer. Což znamená, že mám sobotu a půlku neděle se to perfektně naučit.. v neděli nabalit zbývající možné detaily... a v pondělí předstoupit před velkého šéfa čajovny a DOUFAT že se mnou opět nevyrazí dveře.
A pokud ano... alespoň jsem se dozvědět spoustu věcí o svých milovaných čajích.

Připravování podkladů k učení... o prázdninách! Je smrtonosné! Vážně.
Jeden by si řekl, že učení má po úterku za sebou.

Pochlubil jsem se vůbec výsledky maturity?

  • Čeština: 9/9
  • Angličtina: 36/39
  • PC: Full (1)
  • Ekonomika: 4


Velice.. zajímavé.
Tak snad brzo přijdou výsledky písemných. Přeju vám krásnou noc.
A pěkné sny.
Jdu škrabat Miyovité štěňátko s kočičími manýry mezi lopatkama. Tam to totiž absolutně zbožňuje!

PS: Ano, možná si jednou přestane hrát na to, že je rozmazlené kotě. Jen ho zatím v jeho šílené náladě nechte...

4 komentáře:

  1. -- Tohle mě vždycky zajímalo, jak správně by se čaj měl dělat?

    OdpovědětVymazat
  2. -- záleží který myslíš? černý, zelený, oolong nebo bílý?

    OdpovědětVymazat
  3. -- Ono je pro každý jiný způsob? Tak jo, zůstanu u svých sáčků. *smích*

    OdpovědětVymazat