Jsem neskutečně unavený.
Včera jsem šel spát kolem třetí ráno. Mám strašnou hrůzu z chození spát po dvanácté večerní. Nevím. Prostě to tak je už od doby, co si pamatuji. Nejspíš se za to zasloužil i dům, ve kterém vyrůstám. Vždycky se mi zdál opředený neskutečně děsuplným tajemstvím.
Ale to jsem byl hodně malý. Tři roky? Jenže ta hrůza se rozhodla přetrvat dodnes. Nechutné.


Zjistil jsem, že mám strašnou spoustu gif obrázků pro články, ale vždy pro každý článek hledám stejně nový obrázek. Kdo ví proč. Zřejmě setím hledám odreagovávám. Takže dneska prostě zvítězil Takeru.

Jo, rozhodl jsem se poprvé v životě uspořádat narozeninovou párty. Svou. V Maid Café v Brně. Chce někdo přijít? Vím o Scope… bylo by to na konci května o nějakém víkendu, na kterém se dohodněte vy. Mohu dát několik úchvatných tipů na data, to ano.. ale to až později.
Musím se ozvat ještě pár svým přátelům.

Jo, zjistil jsem, že včerejší hysterický záchvat pláče nedopadl zas tak hrozně. Rozmlátil jsem na padrť jen mlínek na chilli papričky. Ruka nájezd tupých nožů přežila celkem obstojně – je jenom celkem červená. A psychotické kresby zůstaly na papírech a neposunuly se na podlahu. To už by se mi blbě vysvětlovalo, proč je na koberci hora rudého lesku na rty a čmáranice od tužky.
Musím tu uklidit, než pojedu domů. Jo. Ve dvanáct.

Hm. Ve čtvrtek zase maturuji. A tentokrát se na tu musím připravit. Takže dnes nemohu jít spát, pokud mám zítra vážně v plánu jít ke kadeřnici. No, jsem u ní objednaný. Vlasy s délkou mírně pod lopatky jsou… dlouhé. Chce to černou a střih o délce nanejvýš pěti centimetrů. A znovu vyholit polovinu hlavy.

Bohové musejí být šílení, když mne stvořili k obrazu svému, ne?

S tím, že se semnou matka pak bavit nebude, jsem… smířený? Jo, dá se to tak říct. S těmi dlouhými vlasy vypadám jako panenka na hraní. Nebaví mne je česat.
A jsou zničené od toho, jak jsem je minule odbarvoval. Potřebují zase ostříhat, aby byly krátké a já mohl experimentovat. Strašně rád experimentuju se svým hárem. Je to pro mne povzbuzující. Velice.
Jen rodiče mi vždycky zkazí veškerou tu nehranou radost z nového vrabčího hnízda. Dobrá, možná do těch vlasů dám nějaký krvavě rudý pramínek. Ale stejně.. chtěl bych tu patku na vlasech zelenomodrou. To se udělá později xD. Jo. Ve předu plánuju patku. Pak vám sem hodím fotky.

Pokud se to povede, jak má.

0 lovelies:

Okomentovat