Tak mám už v sobě jedno celý platíčko, dnes jsem začal s druhým.

Pořád mi ještě je špatně. Návaly na zvracení, horko,... poslední dobou se k tomu přidala i roztržitost a neklidnost.
A hlavně nemohu spát. Na dnešek jsem naspal čtyři hodiny. V porovnání s ostatními dny se to rovná rekordu. Taky mám v sobě jeden krajíc chleba a yogurt. Teď do sebe cpu trochu mandarinek.

Což je taky dobré.

V neděli jsem poprvé po několika týdnech dostal chuť na jídlo. Snad je to dobrý znamení.
Zkusím se prospat.

Jen mne od toho úmyslu pořád někdo zdržuje.
Nebo se zdržuji sám?

6 komentářů:

  1. --Cítíš díky nim nějaké zlepšení po psychické stránce?
    --Řekni, máš na něco chuť? Na něco konkrétního? - Já kupříkladu bych mohla bez problému sníst meníčko z kfc nebo mcdonaldu, i když by mi pak bylo blbě. Ale je to něco, na co mám vždycky spolehlivě chuť.
    --K tomu spánku ti nic nového neporadím. Ale zkus zkoušet ty ovečky, nebo ještě lépe, počítej něco co máš rád.
    Dnes jsem se vzbudila kolem třetí, dostala jsem se asi k pěti marimo a vytuhla jsem, což je důkaz, že by to mělo fungovat.

    OdpovědětVymazat
  2. Jop, je mi psychicky mnohem lépe, přestože říkali, že by to mohlo být horší.. psychicky mi je o něco líp.

    Ne nemám. To je ten největší problém. To tělo hlad asi má, ale já nejsem schopen donutit ho něco pozřít. Nemám chuť pít, nemám chuť jíst. Ale rvu to do sebe násilím, tak aspoň že rvu.

    No, třeba žabičky.. nebo - JO - pánvičky!

    Uvidíme.
    Asi nejsem normální O.o

    OdpovědětVymazat
  3. --Alespoň něco pozitivního. Snad se to bude zlepšovat.
    --Nevím co ti poradit. Mě doktoři řekli ať jím to, na co mám chuť. A pak mi dali seznam všeho co nesmím. Což bylo v podstatě to, na co jsem měla chuť.
    --Úplně tě vidím - litinová, titanová, nerez ocel...:D

    OdpovědětVymazat
  4. Hlavně musí mít teflonový povrch.. nebo být mramorové a lesknoucí!

    *chvíli umírá nad představou Boha pánvičky*

    Jo, ve zlepšení taky doufám. Uvidíme. zatím se usilovně modlím, nicméně to, jak mi nynější stav zakazuje dělat nutné věci, jako je soustředění se na učení, mne.. dosti unavuje. Hlavně proto, že jsem už nucen se omlouvat učitelům za svou nepřipravenost což pro mne není zrovna.. já - vždy geniální dítě najednou neumím nic. Nezvládám nic. Je to špatná psina.

    Dnes jsem snědl misku rizota. Ameno.

    OdpovědětVymazat
  5. --Bůh pánvičky? :D
    --Ráda bych ti řekla, že se to zlepší, ale optimismus mě opustil už před nějakou dobou.
    Hlavní je, nevzdávat se, bojovat a nepodlehnout!

    OdpovědětVymazat
  6. No ano!
    Té božské pánvičky, která zabila dinosaury!

    OdpovědětVymazat